Wednesday, February 20, 2013

Orlando, Florida

"The world's most expensive campsite."
Our dock.  Approx. 10 min. boat ride to Magic Kingdom.
Hollywood Studios..."Where shall we start?"

"Honey, I shrunk the kids." (Hollywood Studios)
Fantasmic! (Hollywood Studios)
Mad Tea Party...Spinning Tea Cups!

"It’s Their Un-Birthday, Too!"

Cinderella's Castle (Magic Kingdom)
Snow White's scary Adventure (still being built) with the Seven
Dwarfs Mine Train (Magic Kingdom)
Epcot

"Lights, Motor, Action" (Hollywood Studios)

Expedition Everest (Animal Kingdom)

Tree of Life (Animal Kingdom)

Kilimanjaro Safaris (Animal Kingdom)

2 comments:

  1. Helt underbara Bilder, Anna-Lena!!
    Gud vilket djup du får till och vilka färger!
    Jag trodde jag skulle DÖ när jag åkte den där berg o dalbanan, haha.
    Skrek som ett vettvilling!!
    Karolina grät bredvid mig, detta var 2006!! Sen dessa har jag inte varit på WDW.
    Måste länka upp dig på min blogg så jag hittar dig direkt. ska ske NU!!
    KRAM!!

    ReplyDelete
  2. Detta "djup" kan du fixa i Elements, man ser bara till att det svarta är svart och det vita är vitt - kontrasten!!!

    Killian ÄLSKAR berg-o-dalbanor! Sen han var liten har han haft en dragning åt sånt. Han är en s.k. adrenaline junkie...

    Själv har jag alltid älskat berg-o-dalbanor också, men nu mår jag illa om jag åker för mycket. Det kan vara åldern, min ryggmärgsvätska, eller nåt annat. Tråkigt.

    Ja, det är ju lite längre för er att åka till WDW...men ni kan ju njuta av D.C.! Lika mysigt det, om än på ett helt annat sätt!
    Kram,

    ReplyDelete

Hej...säg gärna "hej" om du har läst ett inlägg. Du kan använda ett Google konto eller en anonym profil...Men om du är anonym, skriv gärna ditt namn i kommentaren.